Subject: Mootorsõidukimaksu seaduse eelnõu/ Teabenõue
From: <[email-masked]>
To: "RAM auto", "RAM Info"
Date: Mon, 5 Feb 2024 17:37:13 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Käesolevaga edastan Teile AMTELi poolt teabenõude.

Viimases parandatud Mootorsõidukimaksu seaduse SK -s ( EIS avaldatud 
18.01.2024) on järgnev tekst.

5.	Eelnõu vastavus Euroopa Liidu õigusele

 Sõidukite maksustamine ei ole Euroopa tasandil harmoniseeritud. See annab 
liikmesriikidele vabaduse otsustada sõidukimaksude kehtestamist ja 
rakenduvaid määrasid iseseisvalt. Eelnõu kohta tehakse direktiivi (EL) 
2015/1535, millega nähakse ette tehnilistest eeskirjadest ning infoühiskonna 
teenuste eeskirjadest teatamise kord, kohane teavitus Euroopa Komisjonile. 
Ootame tagasisides seisukohta ka Euroopa Liidu toimimise lepingu artikli 110 
kooskõla kohta. Esitame Euroopa Komisjonile ja liikmesriikidele käesoleva 
seaduseelnõu materjalid.

Tagasiside antakse kolme kuu jooksul pärast teavituse esitamist.

Palun väljastage meile kõik kirjad, mida olete saatnud ja saanud Euroopa 
komisjonilt  ning  liikmesriikidelt lepingu artikli 110 kooskõla kohta.

Lugupidamisega

  AMTEL
  Tel. +372 5654234
   <mailto:[email-masked]> [email-masked]
   <http://www.amtel.ee/> www.amtel.ee